Böckernas värld

Jag har fastnat.. jag har hittat tillbaka till böckerna.. dom senaste två dagarna har jag inte kunnat släppa ifrån mig min kära Twilight bok förrän jag kom på att "fan, jag måste ju jobba imorron också.." herregud, det är nästan som med Harry Potter böckerna, hela min hjärna bara lever mig in i deras värld! Det är precis som om jag står precis brevid och bevittnar allting jag läser, sjukt men sant.. men det är så jävla härligt.. man bara äntrar en helt annan värld.. aj lav it.. folk som säger att dom inte läser för att det är tråkigt har bara inte funnit den rätta boken.. detta är en kärlek för sig.. för varje sida man läser får man mer och mer ångest för att man vet att man då är en sida närmre slutet.. när jag läste den sista Harry Potter boken mådde jag sjukt dåligt hela tiden eftersom det var just det - den sista.. men nu har jag ju iallafall tre böcker kvar i Twilight-serien... wiiii =)



Idag tror jag att jag äntligen är fri, det är ingen bitterfitta som läser min blogg längre.. jag har fått svar och alla demonerna är på väg ut ur mitt liv.. äntligen!

Ikväll ska jag och Gun gå på bio och se nånting roligt som hon har bokat.. förmodligen Shopaholic hoppas jag.. vi kom på att vi måste göra av med alla gratisbiljetter vi samlat på oss, men det är som man säger.. gratis är gott =)
Och så hoppas jag att mitt internet fungerar när jag kommer hem, annars kryper jag ut ur skinnet.. ohhh! *beroende*

Kyssss



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0