Däckad..

Fy fan vad förkyld jag blivit.. helt plötsligt igår när jag kommit hem igår och satt mig i soffan sköljde den över mig som en våg.. förkylningen alltså.. har nog aldrig blivit sjuk så fort.. skitskumt.. det finns iallafall en som tycker det är jäättekul att jag är sjuk.. Mulle heter han.. då kan han ligga övanpå, brevid och i ansiktet på mig hela dan.. eftersom jag inte kan resa mig från soffan.. jättebra tycker han att det är.. han tycker jag kan va hemma oftare så han får mys i överdos.. helt otrolig..

Nu sitter jag iallafall här hemma, stopp i alla hål där det kan tänkas vara stopp och väntar på Gun som ska komma hit med frukost, Bafucin och nässpray..

Thats what friends are for! =)

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Du har nog skickat upp förkylningen hit! För jag vakna lika däckad o bombad o tjock i halsen o allt i morse! Blää... Krya på daj!

2009-04-15 @ 13:25:47
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0