Days of our lives

Idag har jag blivit frälst.. det var en gud som uppenbarade sig för mig och Yoda när vi var och kollade på fotboll imorse.. herregud.. han var snygg när han hade kläder på sig, men när han tog av sig tröjan uppenbarade sig himlen och vi hörde änglar sjunga i våra öron.. jag och Yoda satt som två fågelungar som gapade efter mat.. det var nästan så att Herman fick säga till oss att sluta blänga så förbannat... maj gawd..

Ja, om vi ska komma tillbaka till verkligheten igen så var vi då och kollade på FC Videdal när dom spelade Champions League i tältet vid baltiskan.. tyvärr räckte det inte längre än till kvartsfinal men dom var duktig ändå.. Sen tog vi felparkerade svarta faran (jag felparkerar alltid, pallar inte ställa bilen långt åt helvete) in till Mobilia och Espresso House och svullade i scones och Yodas favvo-latte.. mumsfillibabba..

Vädret har ju varit super idag och vi spenderade resten av dagen i min trädgård och rensade och tvättade utemöbler.. murgrönan hade ju som sagt tagit över hela rabatten så klipp klipp så var den ansad och fin.. kaprifolen fick sig också en omgång den sent ska glömma..

Så nu sitter vi och kollar på Robinson, har precis haft igång grillen för första gången i år och allting bara är allmänt najs, man känner att sommaren är på gång och fy fan vad skönt det ska bli med lite värme.. Herman börjar bli trött på vårt tjejsnack så Rolf joinar oss om en stund och sen kommer Gun med två jobbar-polare.. så skönt det är att ha ett uterum och en trädgård man kan sitta i.. aj lav it...

Naturligtvis blir det utgång ikväll och Yoda tycker att jag ska dra hem Guden ikväll.. hahah.. jaja..


Vi ses i vimlet people

Kysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0