Fest och flärd

Lite fest var det ju förra helgen.. ja, den helgen jag inte spenderade på soffan då..


Vi ser lite skeptiska ut, men vi var faktiskt på partyhumör..


Han som påstod att en för lång ringtå gör en till en bättre frisparksläggare.. och kylan..


Ja, du ser väl din egen blick Gun?


När jag snott åt mig alla ostbågarna fick jag gå på dom salt pinnarna...


Pooooss på di hjärtat! =)

Denna helgen blir det fest fest och fest.. På fredag är det först korpen match mot nåt kommunistlag som kallar sig röda stjärnan.. hoppas att jag blir frisk tills dess.. efter det är det antingen spelkväll med grabbsen från jobb eller så är det spelning med Crazy Lixx på chokladfabriken.. ja, om polski kunde fixa plats på gästlistan då.. vi får se.. lördag är det som sagt fest hos Guns arbetskamrat.. vi lär ha kul iallafall.. det har vi alltid, man har inte roligare än vad man gör det =) Vi kanske ska se om vi ska prova Etage i helgen då, eftersom vi inte kom dit förra helgen.. ja, det får bli ett projekt..

Hmm.. jag har blivit lovad att se stjärnor i helgen.. haha, jaja, let´s see about that...

Back to work.. har ju en del att göra efter 4 sjukdagar.. *suck*

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0