Gårdagens innehåll

Det blev inget kaos igår.. eller jo, kaos blir det ju alltid när vi är ute men kvällen slutade lyckligt och jag tror nog min kvinnliga intuition har fått sig en liten törn..

gårdagen innehöll:

- 15 svordomar över vad jag skulle ha på mig..

- En Gun som var bakis när jag hämtade henne.. men hon redde upp det igen..

- Ett jävla klagande över halsbränna

- En Walle som är längre än mig, yeeees! Inte längst i gänget längre! =)

- En förfest i den skabbigaste lägenheten jag nånsin varit i.. då har jag varit med om det mesta..

- Tre tjejer som lämnade lägenheten fortare än fortast..

- En kväll på lilla torg istället

- En Bentley som jag funderade på att repa

- En tanke på att skadeståndet kan bli ganska högt så jag fegade ur..

- En Tenne, längesen mannen!

- En bild a la Blue Steeeeel

- En blick på kön till Etage

- Ett konstaterande att vi inte tänkte stå i den kön

Och en trevlig dance-all-night-long på Harrys.. jaaaa. vi hamnade där igår igen.. men nästa gång så jävlar ska vi gå nån annanstans!
Men vi hade skoj ändå, ont i fötterna hade vi iallafall =)

Dags att gå ut och lägga sig i solen..

Kyssss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0