Grillkväll

Ja, idag letade jag mig utanför hemmets trygga vrå för en grillkväll hos Gun.. bjöd på trevligt folk och god mat, även om laxen kanske inte var helt genomstekt, haha, äääääh! Kylan med vänner var där... om Gun hade fått tummarna loss till att lägga in fotona från förra helgen hade jag kunnat få in lite bilder på folket men hon e hur seg som helst... Lastbilschaffisen hedrade oss med sin närvaro.. alltid lika kul att höra hans konspirationsteorier.. första gången jag träffade lastbilschaffisen fick jag frågan om jag hade nåt bra utrymme att hyra ut till honom där han kunde gömma sig.. vinden på föräldrarnas poolhus var min första tanke.. men det gick inte för sig eftersom där faktiskt fanns ett fönster.. nej nej,, det skulle vara helt isolerat så att ingen skulle hitta honom =D.. finns inte många människor som är roligare än lastbilschaffisen.. vi har haft ett antal diskussioner om livets hårda kamp.. haha =)

Satt ute och solade idag också.. var naturligtvis tvungen att ringa och fråga min käre mor om det gick för sig.. så om jag skulle dra på mig en lunginflammation ovanpå förkylningen så kan jag ju skylla på henne =P Hoppas att det blir lika fint väder imorron så att man kan få nån timme till i solen denna helgen.. tvillingmamman har varnat för fika imorron bitti och då vore det najs att kunna sitta ute..

Bara längtar till den här förkylningen går ööööver.. pallar inte sitta hemma mer.. håller på att krypa ur skinnet.. första lördagen på hur länge som helst som vi inte är ute i vimlet.. känns skitskumt.. jäääättetråkigt.. måste va frisk till fredag iallafall när det är korpenmatch igen, efter det är det lite spelkväll med grabbarna på jobb och på lördag är det tydligen fest hos en av Guns arbetskamrater.. blir nog en trevlig helg.. och sen blir det Maj och nästan soooommar =) Fick ett sms från Lillharpan idag om att det blir Valborgsfirande uppe i huset i Gamla Bo, skitkul! Me like =)

Nu är det dags att gå och lägga sig och vårda förkylningen..

Måste bara stilla nyfikenheten och läsa lite bloggar först..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag väljer att lägga in mitt veto angående framtida boende och alla konspirationsteorier =)

2009-04-19 @ 15:41:12

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0