In sickness and in health

Klockan är 9... 21,00... jag har inte gjort nånting på hela dan.. Gun har varit här med diverse mediciner.. min mor har varit här med mat.. jag har lyckats resa mig ur soffan för att hämta läppsyl, snyta mig och värma maten. sen har jag legat här pall.. sovit, vaknat, börjat läsa den första Twilight-boken igen.. sovit.. ätit.. svintråkigt.. jag hatar att va sjuk.. inte precis för att man just är sjuk utan för att det är så fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma.. det är det värsta som finns.. Limhamn har bjudit in till att grilla imorron kväll.. men jag vetefan om min kropp orkar det.. jag vill verkligen komma ut men när jag börjar flåsa av att bara gå ner dom 7 trappstegen till markplan så är det nog ingen bra idé att röra sig från soffan..

Nu är det Greys Anatomy.. typ det enda jag har sett fram emot hela dagen..

Och med den meningen sagd så känner jag mig som den mest patetiska människan på jorden just nu..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0