Jaha.. så att eeee...

Då var det tisdag, vädret är fortfarande varmt och skönt och igår fick jag slita ifrån mig själv den tredje Twilight boken från mig själv.. då var jag så hungrig att jag höll på att svimma.. snart dags att börja på den fjärde och sista boken.. *snyft*

Ikväll börjar mitt nya liv.. jag ska följa med Y och Yoda på KI yoga.. ja, det ska faktiskt bli kul, jag ser fram emot det.. imorron är det match med Di Röde, ser fram emot det som fan också.. man saknar ändå fotbollen när den inte finns där.. men yogan ska bli spännande, får hoppas det är kul så att man kan fastna för nåt och kanske börja röra på sig.. även jag måste ju börja med det nån gång.. tyvärr =)

Jag tror att det känns som en Notebook helg denna helgen.. känner att jag behöver sitta och snörvla och stortjuta för mig själv.. fan vad skönt det ska bli =)

Breakfast!

Kysss



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0