Mommy dearest

Vilken härlig dag! Fan vilket skönt väder! Nuuu ska jag ta cabben och köra ner till bowlinghallen på Baltiskan och kolla på prisutdelningen i EM i junior bowling. Prisutdelare är en gammal vän vid namn Patrik som spelade ihop med min mamma när hon drog mig världen runt på olika bowlinghallar. Jag var superkär i honom då (när jag var 12 typ) så jag måste ju kolla hur han ser ut nuförtiden, hihi =)

Hittade en tröja jag fått av min mor från Europacupen samma år som jag föddes.. ja, hon va lika smal som mig då =)



Oj, jag googlade precis för att hitta en bild på Patrik och upptäckte då att min mamma till och med finns med på Wikipedia.

Sen drar jag och mina löss vidare till Mr Klisters nya lya.. måste ju kolla så han sköter renoveringen som han ska!

Ut i det fina vädret med er nu, sitt inte här inne framför datorn!

Kysssss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0