Mulle gillar det inte

Jag har helt plötsligt fått ett träd utanför min uteplats.. Mulle säger att han inte alls gillar det.. det blir så jobbigt att hålla reda på alla fåglar liksom.. jag gillar det inte heller.. när träden blir stora kan folk gömma sig där bakom och stå och glutta in genom fönsterna.. eller jag kanske inte ska smicka mig själv så mycket och tro att jag skulle dra på mig en stalker? Hmmm.. nä, men det är i vilket fall inte alls bra.. svartsjuka flickvänner kan gömma sig där bakom med kikarsikte och liknande.. sånna drar jag på mig alltsomoftast iallafall..

Nu ska jag springa upp med Twilight till grannen... tvinga henne att sen den! hihihi

Kyssss

Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

I looved it! I'm hoooked!!! damnd you! =P

2009-04-17 @ 16:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0