Påhopp

Jag känner att jag än en gång måste upprepa mig.. detta har jag skrivit ett antal gånger innan i bloggen (som jag snart firar 1 år med).. så nu känns jag att det är dags att säga det igen..

Min blogg innehåller mina tankar, mina känslor, min himmel och mitt helvete.. eftersom jag skriver exakt vad jag tycker och tänker och inte håller igen som typ 80% av bloggvärlden gör så blir jag ofta påhoppad pga innehållet i mina inlägg.. eller inte påhoppad men folk ger mig bekymmer och har åsikter om vad jag borde skriva och vad jag borde hålla för mig själv... jag skiter fullständigt i era åsikter om vad jag borde och inte borde skriva.. jag skriver vad fan jag vill.. dom enda åsikterna jag bryr mig om är mina bästa vänners och dom brukar hålla med mig i flesta fall.. jag skriver om mitt förfluta om jag vill, jag skriver om vilken gift/förlovad/upptagen/singel kille jag sätter på för tillfället om jag känner för det.. och jag skriver om mina känslor om jag känner för lite sånt... ingen har någonting att göra med vad som står här förutom jag och mitt eget samvete..

Dessutom tycker jag bara det är hysteriskt roligt att folk reagerar på inlägg, avundsjuka i sin finaste form.. det triggar mig egentligen bara att skriva mer.. aj lav it

Så en gång till: Jag skiter fullständigt i vem som blir förbannad eller ledsen över det jag skriver, det är min blogg och passar det inte så håll dig härifrån!!

Adieu


Kommentarer
Postat av: Trulle

I hear you girlfriend ;)

2009-04-07 @ 18:09:16
URL: http://trulle.st
Postat av: Gun

Ja jag håller helt med dig!

2009-04-07 @ 20:42:02
Postat av: blondie

hehe skit bra BRUDEN,,du kan ju fan skriva vad du vill,,,om nu tjejerna är så dumma och är tillsammans med killar du *********** och dessutom vet om det!!!!! är det ju upp till dem hahahaha ...YOU GO GIRL ;)

2009-04-09 @ 20:53:15

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0