Paparazzi..

Jag satt och surfade runt igår kväll och funderade lite.. på kändisar och hur jobbigt det måste vara.. svenska kändisar har det nog inte så svårt, en autogaf här och en bild där, men dom är nog ändå ganska anonyma mestadels.. kan gå på stan i fred utan att folk stirrar eller utan att horder av folk förföljer dom.. men tänk att vara kändis i USA och ständigt bli följd överallt, ständigt dessa blixtar runtomkring som aldrig tycks bli tillfredsställda trots 1000-tals bilder tagna ur varje vinkel som går att åstadkomma.. fruktansvärt måste det vara.. som tjej hade jag då känt att jag aldrig kunnat gå ut utan att sminka mig eller göra vid håret.. eller aldrig kunnat gå ut i mjukisbyxor.. inte ofta jag gör det men typ när man ska iväg till konsum och bara handla en liter mjölk.. eller bara tänk på alla människor runt omkring en som blir utsatta, ens nära och kära som också hamnar i strålkastarljuset helt plötsligt.. och man måste nog ha jävligt tajta vänner för att överhuvudtaget kunna lita att ingen börjar skvallra om vad man gör eller har gjort.. hittade denna videon på vår nyaste hunk..



Kul att bli ständigt förföljd av någon som filmar.. och kolla hon tjejen i slutet som bara går fram och försöker kyssa honom! Herregud! Dessutom ser hon ut som ett sprängt utedass! Fy fan vad pinsamt, både för henne och honom.. sjukt hur människor tror dom kan ta sig friheter.. all denna idoldyrkan.. sjukt.. så många psyksjuka människor det finns dessutom som börjar stalka och förfölja kändisarna, tror att dom är tillsammans osv. ABBA-Agneta hade ju en sån stalker som var helt övertygad om att dom var tillsammans och gjorde en massa sjuka grejor mot henne, skickade en massa saker till henne på posten osv.. kändisarna är ju inga högre stående varelser bara för att dom valt det yrket.. dom är ju i grund och botten vanliga människor som vill kunna leva ett normalt liv.. (med vissa undantag) Den sjuka exponeringen som dom tvingas stå ut med måste vara helvetes påfrestande.. ta tex Brittan när hon helt plötsligt rakar av sig håret och bara går bärsärkargång på allt och alla.. inte så konstigt tycker jag..

Härmed hyllar jag den underbara anonymiteten..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0