Svarta Faran.. Gertzen.. kärt barn har många namn..

Tyvärr måste jag meddela att min kära bil.. Gertzen.. Svarta Faran.. har gjort sitt i min ägo.. en oförutsedd inkomst har gjort sin uppenbarelse på mitt konto och dessa pengar måste naturligtvis spenderas så länge dom är varma..
Så tyvärr är det bilen som blir utbytt.. jag har i sanningens namn, aningen tröttnat på vårt förhållande och tiden känns rätt för att se mig om efter någon ny kärlekshistoria.. det kommer naturligtvis ta sin lilla tid att bla. få Gertzen ren och fin.. eftersom diverse förfester pågått i bilen.. jag återkommer med vidare information när letandet efter ny loverboy kommit igång på riktigt..

So long my dear..

Kommentarer
Postat av: grannen ovan

Kära treevliga granne..-fjäskifjäsk- haha ;P Jag skulle inte möjligtvis kunna få låna twilight av daj ikväll.....? -leeer så stort o inställsamt jag bara kan- haha (A)

2009-04-22 @ 17:25:28
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: grannen ovan

det e lugnt, d blev en annan istället :) Tack ändå! Lånar den gärna igen nån annan dag, kanske i helgen eller nästa vecka :)

2009-04-22 @ 21:32:10
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0