Tack för det televerket!

Jag har fixat ny mobil! Det blev en Nokia 5800.. det är en sån med touchscreen och grejer.. ville egentligen ha en sån med lucka eller slide eftersom jag annars brukar lyckas ringa upp dom flesta i telefonboken när mobilen ligger i väskan.. men denna blir nog bra.. jag vet andra som är nöjda med den så jag får väl vänja mig vid den dära touchscreenen bara..



Annars så händer det inte så mycket i mitt liv just nu.. ligger på soffan och försöker kurera mig själv med diverse mediciner.. kollade på Jay Leno show precis och där var en liten kille som hade fått för sig att han skulle sluta svära och han hade involverat hela sin skola i det.. oh maj gawd... hur skulle jag klara mig utan mina svordomar? Och om jag skulle involvera min umgängeskrets, hur skulle lillharpan klara sig? Fan vad rik jag hade varit om jag hade haft en sån där svär-burk.. sån man måste lägga en tia varje gång man svär eller nåt... jag hade nog kunnat resa jorden runt och lite till efter ett par månader..

Nä.. tillbaka till sofflocket..

Kyssss *hostosnörvel*

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0