Tonight..

Jag har en sån där känsla... att kvällen kommer att sluta antingen illa eller i kaos.. men jag vet inte, kan vara för att denna jävla förkylningen inte vill släppa heller.. eller för att jag har ont i min fot.. skitskumt, vaknade med krampkänningar under foten och det går inte bort.. måste vara åldern =)

Ligger och solar på min favvoplats.. vid poolen i mina föräldrars hus that is.. så jävla skönt.. jag älskar sommaren.. måste vara för att jag är ett vinterbarn.. vi behöver liksom mer värme än resten av befolkningen.. funderar på vad som ska hända i mitt liv.. jag känner att jag behöver en förändring.. av nåt slag.. jag gillar mitt liv, mitt jobb, mina vänner.. men jag är inne i en period när jag bara tänker på att jag vill komma härifrån.. bort från allt jävla skit.. för mycket som påminner och för mycket tankar hela tiden.. fortfarande.. jag hoppas verkligen att vi kommer iväg ett par gånger under vintern.. vilket har fått mig att bestämma att Gertzen får hänga med ett år till.. jag vill hellre spara pengarna och resa upp dom i vinter.. till sol.. till skidbackar.. ja.. till var som helst egentligen.. men vi får se, jag ska fundera ett tag till..

Ikväll ska vi iallafall ha kul.. och vi ska undvika den patetiska festen som ska pågå på Koi på Lilla Torg.. någon som kussen känner ska fira att han blir 28 med diverse större utsvävningar.. bla har han tydligen köpt sig själv en ny bil modell dyrare som ska stå mitt på torget så att alla ska se den.. fruktansvärt pinsamt.. men det är väl häftigt i dom kretsarna antar jag. den ytliga världen vill jag inte besöka och helst inte ens beskåda.. champagneluder i horder utlovas också så det är en ännu större anledning att hålla sig därifrån.. *örk* 

Tillbaka till solen..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0