Ugly Betty

Jag är inne i en sån ful-period nu.. ingenting jag tar på mig känns som det sitter särskilt snyggt.. håret är en enda röra, ingen snygg färg och vill inte alls som jag vill och sminket hjälper inte längre för att aniktet ska få sig en uppiffning.. örk.. men mest är det håret som gör det.. jag vill ha långt hår nu, och helst meddetsamma.. pallar inte ta tag i att kolla upp löshåret.. tar för mycket tid när det finns andra roligare saker att göra.. typ som att festa.. imorron är det party hos Julan.. ut till sibbarp har han flyttat nånstans.. långt åt helvete på andra sidan stan.. men det ska bli skoj, sen blir det utgång.. och sen är det servering på söndag och så är man ledig på måndag igen.. jag vill helst inte vara ledig nu.. hade gärna jobbat så mycket som möjligt så min hjärna slipper tänka på allt skit som har hänt.. allting som fortfarande gnager i bakhuvet.. grrrr.. JAG ORKAR INTE TÄNKA MER!! Det jag inte kan sluta tänka på är att jag verkligen trodde att det skulle bli annorlunda denna gången, alla jävla lögner jag har blivit utsatt för! Alla ord som bara smälter ihop i en enda stor fet lögn.. "jag saknar dig, kan inte sluta tänka på dig, du är speciell för mig, jag måste förändra mitt liv"  FUCK U! Allting var bara ljug! Jag hade kommit över dig - oss, och sen bestämmer du dig bara för att klampa rakt in i mitt liv igen och förstöra allting IGEN! och varför? För att må bättre själv? För att tristessen kommer krypande? Hur faaan kunde jag va så jävla dum?! Jag är så jääävla förbannad på mig själv att jag hade kunnat slå mig själv på flabben om jag kunnat! VAKNA ur min helvetes drömvärld för jävelen!

Till alla tjejer: När er kvinnliga intuition säger att nånting inte stämmer, lita alltid på den.. och är du dessutom söndagsbarn och vattuman så ta för givet att den har rätt..

Fuck, Cointreaun är slut, annars hade det blivit en och annan cosmo ikväll


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0