You say 'obsessed' like it´s a bad thing..

En första glimt av hur den andra filmen i Twilight-sagan kommer att se ut fick man när denna postern släpptes för ett par dagar sen..



För oss insatta är detta då the wolfpack.. grrr.. ser bra ut mina herrar =)

Har varit hemma hos Norsken idag och käkat citronkyckling, naturligtvis made by Yoda. Vi såg den andra filmen i Underworld-triologin.. eller rättare sagt, vi såg den tredje.. eftersom den sista filmen som gjordes blev den första.. ja, ni fattar.. ungefär som star wars filmerna.. iallafall så gillade jag den.. jag kan inte bestämma mig om jag gillar eller ogillar att den är mörk genom hela filmen.. det är typ aldrig dagsljus.. ja, som sagt.. jag är ju en fan av lite udda filmer.. twilight kanske inte är nån direkt udda film just nu, men jag är ett big fan av fantasy och dungeons and dragons. Tarantino är ju också husfavoriten.. även Baz Luhrmann (som gjorde Moulin Rouge och Romeo and Juliet) gör coola filmer.. udda.. me like..

"One thing I truly knew -- knew in the pit of my stomach, in the center of my bones, knew it from the crown of my head to the soles of my feet, knew it deep in my empty chest -- was how love gave someone the power to break you. I'd been broken beyond repair."

Sleepy tajm..

Kyssss


Kommentarer
Postat av: grannen ovan

oj oj såg inte illa ut dom inte ;P

2009-04-23 @ 20:47:59
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0