Ajajaj

Igår var jag och tränade på friskis för första gången på hela sommaren.. jag trodde bokstavligt talat att jag skulle dö.. helt otroligt vad otränad jag är.. eller egentligen är det ju inte så otroligt, eftersom det mesta jag rör mig är när jag trycker ner kopplingen och gaspedalen i bilen.. men nä, nu ska det börjas ordentligt, snart börjar korpen igen också så nu jävlar ska jag bli vältränad.. eller nåt.. Var hemma hos min mor och åt äpplekaka igår efter träningen, hon ringde mig häromdan och svor över att jag inte varit hemma och hälsat på på en hel vecka.. "Jag lovar mamma, jag har inte förändrats så mycket på en vecka, det är inte precis som om jag växer längre".. hon trodde inte på mig.. trodde jag växt en decimeter till.. minst.. tänk så hade man varit en decimeter längre.. 1,85.. då hade jag verkligen aldrig kunnat ha högklackat..

anywaaaaays.. träningsvärk ligger jag inne med idag iallafall.. sjukt.. kommer bli ännu värre imorron.. tror jag får casha in min massage ikväll som jag ligger ute med.. hmmm...

Nu ska jag snart göra naglarna, lääääängtar.. bara en halvtimme kvar!
Förresten ligger det en ny New Moon teaser uppe! Den hittar ni HÄR

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0