Dags att boka resa!

Nu börjar det så smått närma sig att boka vinterns skidresa, Jag och Gun har länge velat åka skidor igen, jag vill mest med så att jag kan sitta högt upp på toppen och dricka varm choklad med strårom hela dagarna (ironi). Det var ett jävla tag sen jag åkte skidor nu, rättare sagt..eeeeemm.. 8 år sen.. herregud.. ja, men det räcker att man får på asen på fötterna så vet man hur det fungerar. Så..

Vem vill med? Jag vet att många uttryckt intresse men nu är det snart dags att boka my friends! Vi tänker inte åka i Sverige utan vi tar en svarttaxi ner till dom riktiga bergen! Kylan? Lastbilschaffisen? Vad säger ni?
 
Före eller efter skidresan tänkte vi då också ta en solsemester så det är bara att hänga på, ju fler desto roligare!

Så då kan jag lika bra säga det meddetsamma att från och med nu kommer jag inte följa med någonstans, jag kommer inte göra nånting, kommer bara sitta hemma i min balkongsoffa, pengar måste samlas på hög.. Äh, vem försöker jag lura.. den tiden, den sorgen när inbetalningskortet dimper ner i brevlådan =)


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0