Det är bara ord

Det är så många ord som gjort mig illa under min livstid.. oftast kan jag bita tillbaka, ordentligt.. jag kan såra någon riktigt illa bara med ord om jag sätter den sidan till.. men när orden kommer på sms kan jag inte svara på samma sätt som face to face.. och det är så jävla fegt att skriva ett sms och inte kunna ta striden och gråten när man står mittemot personen.. Men som Lisa (Nilsson) säger.. det är bara ord.. dom rinner bara av mig.. varför gråter jag? Det är så fruktansvärt onödigt, jag gråter inte för att känslorna inte finns.. jag gråter för tomheten som kommer när du försvinner.. den är den som är så jävla jobbig, jag har svårt att hitta nån som kan ersätta den.. nån som jag kan prata med i flera timmar utan att samtalsämnena tar slut..

Jag har iallafall varit och tränat, och jag har kramp i den högra gumphalvan.. jag har sånna tajta knälånga träningsbyxor på mig och jag trivs inte alls i deras sällskap, dom gör min platta gump ännu plattare.. men nu ska jag träna, jag ska bli stor och stark, jag ska odla långt fint, blont hår, jag ska vara i stallet och andas och jag ska få ro i själen.

Gör om.. gör rätt..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0