Each day is a gift and not a given right

Usch, känner mig inte alls motiverad till att jobba idag, vill bara hem och slå upp en grogg, supa mig riktigt full, ligga i soffan på balkongen och röka och somna under soffbordet. Det brukar lösa dom flesta problemen. Inte för att jag egentligen har några stora problem nu men jag är i valet och kvalet, vad ska jag göra? Jag vill ju egentligen bara fly landet, åka lång bort från allt och alla.. pratade med Tryckturken om det igår och han va med på min idé.. jag föreslog att vi kunde bosätta oss hos hans släkt i Turkiet, han tyckte dock inte det var nån bra lösning.. synd.. Men så vill jag ju också se John ME som spelar på festivalen idag.. och Promoe.. hmm.. vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, vi får se vad som händer.. får väl stanna i Sverige iallafall över helgen ;)  

Jodå.. så att eee... omotiverad alltså..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0