Fel sida

Herregud vad jag har vaknat på fel sida idag, helt sjukt, har varit apatisk och irriterad hela dan, om jag hade haft en pojkvän så hade han definitivt gjort slut idag.. helt klart.. och jag hade inte varit arg på honom för det.. mina sånna här dagar är inte alls roliga. Yoda ringde mig innan idag men avslutade snabbt samtalet när hon hörde vilken nivå av bitterhet det låg i min röst. Lika bra. Jag vill helst inte prata med nån på hela dan, vill helst inte att någon tittar, än mindre tar på mig. Ja, sån e jag.. deal with it.. men nu börjar det ordna upp sig vettu, nu känner jag mig lite mer som mig själv, kan vara för att jag legat och läst hela kvällen, flytt verkligheten liksom =)

Förresten så har Gun skrivit ett bra inlägg om att vara en av grabbarna, read it! (och det är jag som är Tiffi =)

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0