Movienight

Då var det måndag igen.. ångestladdat som fan.. men, man får se fram emot det lilla.. snart helg igen och så blir det väl förmodligen mini-kräftskiva nån kväll denna veckan.. det är ju dags för sånt nu.. snart är det även dags för Malmöfestivalen, det ser vi väl fram emot.. annars så tar jag fortfarande livet en dag i taget.. den delen av hjärnhalvan där det ingår planering och framtidsvisioner fungerar inte.. jag har fram till nu trott att min framtid skulle se annorlunda ut.. att jag skulle spendera den med en viss person.. men den bilden stämmer liksom inte längre så framtiden känns så avlägsen på nåt sätt.. fast nu har jag ju i och för sig hittat killen jag ska gifta mig med.. han vet bara inte om det än..  men det kommer tids nog =) (Nä, det är inte Robert Pattinson aka Edward..)

Jag kanske ska skriva lite om lördagen förresten.. det var en händelserik kväll.. började ute vis stadion med förfest, blev lite segt med massa jobbsnack och sen drog vi in till båten.. när vi såg kön så vände vi igen och drog in i stan.. dom andra svängde in till Etage men jag fortsatte in till Gun på lilla torg.. vi satt en stund på Fridays och sen funderade vi var vi skulle ta vägen.. Harrys blev det så klart.. slipper kö och dom brukar ju spela bra musik.. vi hann dansa i typ 10 minuter sen kommer det fram ett par killar som börjar dansa med oss.. när en tredje kille uppenbarade sig var det nästan så att änglarna sjöng.. HET var han.. maj gawd.. lång som ett ösregn och kropp som en gud (hade tydligen spelat elithandboll, varför är jag inte förvånad att jag skulle, av alla 150 killarna på Harrys, hitta ännu en som spelar handboll??) anyways så hade vi jävligt kul, och det grymmaste av allt är att Gun till och med kommer ihåg vad han heter, otroligt! Slapp bli så pinsamt denna gången! =) 

Nu ligger jag och väntar på Yoda och Norsken som ska komma och göra mat till mig och så blir det väl en film efter det..

Med andra ord: Slappemåndag

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0