Mr M

Jag tror att jag för en gångs skull har hittat en kille utan ett fem sidor långt brottsregister, ingen AFA som jagar honom, ingen hemlig fil hos SÄPO, ingen insatsstyrka som stormat hans hus, inte nazist, inte otrevlig eller nonchig, han har inte smugglat knark, har inga ACAB tatueringar, är ingen fotbollshuligan.. eller jo.. lite kanske.. han har aldrig misshandlat nån med närmsta basebollträ och aldrig heller snott nån bil. (jag kan fortsätta men väljer att stanna där, som sagt, jag har träffat dom flesta idioterna, jag brukar ha en förmåga att hitta sånna, spelar ingen roll vilket hål dom gömmer sig i, jag lyckas locka fram den ena efter den andra)

Jag chockar mig själv ibland, hur gick detta till?


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0