Onsdag

Lillördag.. bara två arbetsdagar kvar sen är det helg igen.. skönt som fan.. det känns som om jag har sjukt mycket att göra för tillfället.. jag hinner inte med mig själv och jag hinner ännu mindre med allt jag vill göra och alla jag vill umgås med och träffa.. *suck* Men det känns som det varit så här länge nu.. jag har fan inte tagit det lugnt sen.. semestern.. och det känns som det var hur längesen som helst.. och det var det ju nästan.. jag längtar efter en kväll på soffan så att jag kan hinna ikapp med allt jag inte sett.. typ True Blood som jag nu skulle sett hur många veckor som helst.. Baksmällan skulle jag sett.. och Gran Torino skulle jag också ha avverkat vid denna tiden.. men vafan.. jag är ju aldrig hemma.. fast jag vill inte klaga heller, jag gör bara saker som jag tycker om, jag får andas ute i stallet och det är viktigt just nu..

Imorron ska jag då ut till hästen igen och fixa och dona.. och sen ska jag förhoppningsvis se Inglorious Basterds på bio om det finns biljetter kvar.. folk som har sett den säger att det ska vara en riktig höjdare.. måste se.. måste se..

Fredag.. är lite halvbokad med Gun.. snackade om att bara åka ner till Limhamnsfältet och slappa, lira lite boll och ta det lugnt med Lilleman och Zorro. Lördag ska vi på kräftskiva uppe i Gamla Bo som förmodligen kommer bli ett riktigt fylleslag. Norsken fyller ju gammal så =) Söndag... hmm.. söndag ska jag nog inte göra nånting. ja förutom att köra hem från Gamla Bo då när jag är nykter nog..

Så ser mitt liv ut.. värdelöst vetande.. jag vet =)

Dessutom har jag fått en till redigerad bild av Nilz idag, men jag tror jag behåller den för mig själv.. jo, det gör jag nog.. =)

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0