Tarantino for president!

Om Arnold kan bli guvenör så kan fan Tarantino bli president, har precis kommit hem efter bio med Mr M och vi såg überbästa Inglorious Basterds, så jäääävla cool! Det är detaljerna som gör det och det är bara så klockrent. Ah, helt upprymd är jag nu, hur ska jag kunna sova?? Vill bara sätta på Kill Bill och Pulp Fiction och vräka mig i Tarantino-filmer (alla utom De hänsynslösa, den är fan kass)
Iallafall, har ni inte intagit biosalongen eller laddat ner bastarderna än så

DO IT!

Kommentarer
Postat av: r a r t y

Gaah, jaa tarantino äger!! jag har inte sett inglorious basterds än men jag måste se den snart!

2009-08-28 @ 17:45:04
URL: http://rarty.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0