The wise forgive but never forget

Onsdag.. lillördag.. snart helg igen och äntligen lite sovmorgon.. blev ju inte det förra helgen.. hmm..
Jag hoppas att vädret håller i sig idag, tänkte åka ut på strippen och heja på Jugge när han kör 100-meter idiotkörning, det är ganska kul ändå att kolla på alla kewla bilar och motorcyklar, men jag förstår inte tjusningen med att köra en bil där man inte hör sig själv tänka. Det är inte ens lönt att ha en stereo för den hörs inte, så mycket brummar det.. sjukt..
 
Och förmodligen får jag min soffa som jag ska ha på balkongen idag också om Syrran och hennes kille kan få tummarna loss och lämna den hos mig. Ja, naturligtvis är det avlämning som gäller, det är ju jag som är köparen =)
När jag kom ut i köket imorse (när jag tänker efter vet jag egentligen inte vad jag gjorde där, totalt onödigt, kunde lika bra sovit den minuten extra istället för att virra in där utan mål) var det översvämning deluxe.. hade visst glömma stänga kylskåpet.. och om jag börjar fundera på när jag öppnade det sist så har det säkert stått öppet i.. typ.. 4 dagar?

Ja, mycket roligare än så blir det inte.. eller jo, det blir det ju men a girl gotta have some secrets, har bestämt att jag inte ska lämna ut mig så mycket i bloggen, bättre att va lite mystisk liksom.. äh.. who am I kidding.. ni läser mig som en öppen bok.. gillar inte alla spioner som springer här inne bara.. föräldrar, kusiner, tekniker, stalkers.. det är ju inte ens lönt att jag börjar berätta nånting.. jag får bara "Ja, jag läste det i bloggen" till svar.. kul..

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0