Why bother my dears?

Jag förstår inte sånt här..



Folk som går in och lämnar kommentarer om att man ska följa det ena och det andra.. "Följ min blogg, jag har köpt en papillon valp" STACKARE! och dessutom IDIOT! En papillon kan väl för fan inte räknas som hund?? Det måste klassas som råtta eller marsvin? Ska det vara hund ska det vara Schäfer, Labrador eller Rottweiler inget annat litet skit. Dessutom hatar jag hundar, jag är en äkta kattmänniska, så det så.

Sen nästa idiot som skriver att vi ska följa varandra med Bloglovin.. varför? Jag ger inte ett uns av min tid för någon som skiver sitt namn så och definitivt inte folk som avslutar sitt namn med ett hjärta. Fjortis, dessutom använder jag inte Bloglovin.

Jag är väldigt kräsen vad jag gillar för bloggar. Det måste vara torr humor eller någon som kan skriva riktigt bra så att man fastnar. Dessa bloggarna följer jag för tillfället:

Sarah

Egoina

Gun

Grannen Över

NIMROD

Anziie

Tegen

Sådärlagomkul

Petra

Alabama

Ja, det är typ dom. Och sen stalkar jag Twilight-sidor bla denna som är ganska bra, kan man sitta och dregla över bilder på Edward också =)

Så, gör er inte besvär att lämna sånna onödiga kommentarer om ni inte har en jävligt ball blogg själv.

Tacksåmyckethej!

Kommentarer
Postat av: William Wistman

Trevligt, trevligt. Själv tycker jag väl min blogg är så där lagom kul...

2009-08-22 @ 17:16:44
URL: http://sadarlagomkul.blogspot.com
Postat av: Karoline

Hehe, torr humor är det roligaste som finns!

2009-08-23 @ 15:21:58
URL: http://misskarolines.blogg.se/
Postat av: NILO

sånt är så jääävla irriterande jag fattar verkligen varför de gör så, det lär ju inte ge ett piss, de spammar ju bara.

2009-08-24 @ 13:10:04
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0