You can find me in da club, zippin´on some Bud

Har varit en lång dag vid poolen idag, skönt.. bara slappa och bada.. det var ändå fortfarande 23 grader i vattnet så det var helt okej att bada. Myspys..

Har precis vaknat efter två timmar på soffan, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det fäzt! Nytt folk och nya förmågor ska vi festa med idag, ska bli skoj. Sen ska vi till båten och se vem som hänger där. Säkert bara en massa champagneluder men men.. hoppas det är bra musik iallafall.

Jag tog bort stalker-inlägget igen för er som kanske undrar varför (nä, jag vet, ni skiter fullständigt i vilket) så är det för att jag tänker inte låta varken han eller hon göra mig arg längre. Dom kan ha sitt skit för sig själv, jag tänker inte va delaktig i det triangeldramat längre. Och det är det sista jag nånsin skriver om det!

Vi ses i vimlet!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0