I wanna do real bad things with you..

Söndag igen. Denna julhelgen har gått fort. Förmodligen för att jag knappt varit hemma överhuvudtaget. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag. Jag har bara precis släppt allting där jag stått. Provat kläder överallt, fön och plattång ligger på golvet i hallen, smink på hela soffbordet. Disk i hela vasken (orkar inte böja mig ner och sätta det i diskmaskinen) kattsand på hela toagolvet (Mulle har en förmåga att dra med sig halva sandlådan ut ur kattlådan)
Örk. Orkar inte ta tag i det. Har varit i stan hela dan med Gun och sen en runda på Skånecupen. Körde hem till mor och fick mat och nu ligger jag äntligen i min soffa.

Övertrött är hon också. Gun ringde och väckte mig vid 9. Då hade jag nog lyckats sova i typ 5 timmar. (Ska inte klaga, Gun började jobba 4 i morse) Var hemma hos lastbilschaffisen och spelade Wii och åt kinamat igårkväll. Det var kul som fab. Jag vill ha jag vill ha jag vill ha. Men varför ska jag ha egentligen? Jag är för fan aldrig hemma.

Och i fredags var vi på Moriskan. Det var skitbra. Liveband som spelade rock. Kunde spelat lite fler låtar man kände igen men det var helt okej ändå. Träffade en hel del vi kände och vår kära Walle kom också! Jag vet inte hur många gånger vi har diskuterat att jag inte gillar när folk kommer fram och påpekar hur smal jag är. Det första hon säger när hon ser mig är: "Oh, Karro, så smal du blivit!" Tack Walle.. Tack för det.. :P

Nä, nu ska jag nog blunda en stund på soffan.. back to work tomorrow..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Walle

Sorry!!!!!! Har inget minne av denna dumma kommentaren på moriskan, vet själv hur drygt det kan va, sorry tjejen :(

2010-01-07 @ 10:20:42

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0