Suggit..

Idag har jag en sån sjuk lust att berätta. Berätta allt. Förstöra ett liv. Eller flera. Smeta ut det äckliga jävla leendet från någons ansikte. Gapskratta när någon lägger sig i fosterställning och önskar att den inte bllivit född. För det jag har på mitt hjärta och på mitt samvete skulle få någon att inte vilja leva längre. Ditt rike är byggt på lösan sand, som Tommy Körberg sjunger. Och när tidvattnet kommer och sköljer över allting kommer det att ta dig med sig.

Men istället väljer jag att hålla allt inom mig.

Och låter det äta upp mig inifrån, tills jag inte finns mer.

Vem är jag?


Kommentarer
Postat av: TT

Wasn't me....



"But she caught me on the counter (It wasn't me)

Saw me bangin' on the sofa (It wasn't me)

I even had her in the shower (It wasn't me)

She even caught me on camera (It wasn't me)"



2009-12-29 @ 03:01:56

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0