Jag bara älskar måndagar..

Har precis varit hos norsken och ikväll har jag nog sett världshistoriens segaste film (då är inte Das Boot inräknad).. örk.. slumrade till där en stund.. men tre timmar film är inte kul en måndag när huvet inte är som det ska vara... eller ja, det är det ju iochförsig aldrig men ändå, måndagar är ju värst... blä usch och fy *fräs*

Jag spelade in en jättebra video imorse, endast ett exempel på hur det kan låta i den fina Gertzen en måndagmorgon, jag varnar alla tittare.. det är inte vackert... måste bara påpeka att jag inte brukar spela in mig själv när jag sjunger, ville bara mmsa klippet så någon iallafall kunde vakna med ett leende på läpparna en måndagsmorgon, om man inte lyckas glädja sig själv så får man ju iallafall försöka glädja andra =)



Nu är iallafall alla hjärtans dag bokad.. den firas hemma hos svärföräldrarna i Staden som hemsöker mig aka Falkenberg, ett helt hus för oss själva.. det ska bli mysigt.. förhoppningsvis finns det nåt spa i Varberg som har behandlingar kvar så man bara kan njuta och ta det lugnt.. bada bubbelpool och få lite massage kanske.. behöver komma ifrån detta hellholet känner jag.. även om det bara blir för ett par dagar..

Hmm.. kom precis på.. var ska kisemisarna bli av?

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0