Big boys - Big toys

Varje dag när jag kör till och från jobb och dessutom ibland när jag sitter och filosoferar ut genom mitt fönster så kör det en lastbil med texten BIG BOYS, BIG TOYS i framrutan. En stor jävla skylt, man kan undra hur han ser ut genom rutan överhuvudtaget. Jag undrar vad det är för en människa som sitter därinne i hytten, skulle vilja träffa honom faktiskt.. är jättenyfiken.. jag blir nästan kåt bara jag ser skylten, fråga mig inte varför. Det är säkert en 1,50-dvärg med kulmage värre än Sten Taxi som gömmer sig därinne. Ja, med min tur så är det alldeles säkert så. Tror jag ska stoppa den där lastbilen en dag, endast för att få se mänskan som sitter i den. För det kan ju vara en sån dära karlakarl.. sån jag skrivit om innan.. som kastar upp en på axeln och bär in en i sovrummet med kommentaren "nu jävlar ska du få se på grejor, gumman!" haha, eller hur Gun? =D

Ikväll kommer toastolen på plats vilket betyder att jag kan lämna min roomie, får se om det blir ikväll eller imorron.. krävs ju en rejäl sanering av lägenheten efter 2 veckors förfall och byggdamm.. Kanske kan få Yoda att hälpa mig städa ikväll? *hoppas*

Kyss
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0