Dagen i bilder

Idag har jag varit på äventyr... ibland får jag ju faktiskt komma ut från mitt kontor.. idag blev det för att jobba..


Eh, jaha, nu ska vi se här... DB-mätare, vad är det?


Fiber? Är det inte sånna som finns i Musli? Nä, fibrer va det ja..


Om jag drar i an av dom 500 trådarna i mitten, vad händer då?

Haha, nä, jag är faktiskt inte så dum, jag vet faktiskt lite vad jag jobbar med iallafall... lite.. iallafall.. eh... okej..

Nu när jag sitter och skriver på mitt tangentbord på min egen dator såhär efter två veckor i exil så märker jag att tangenterna ´å§+- har bytt plats med varandra... hmmm... hur faaan gick det till??

Nä, nu ska jag platta hår och lägga lite ansikte på, sen ska vi ut och äta på Pers Krog som typ har den grymmaste planksteken i Malmö... oj ö:et har hamnat på § tangenten också... maj gawd.. tror nog min dator har saknat mig bestämt..

Kysss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0