Dagen i bilder

Idag har jag rensat... jag har börjat med att rensa ut duschen ur badrummet, eller alltså rivit ut duschen ur badrummet så från och med nu så har jag ingen dusch hemma utan får hoppas att någon kan bjuda in lite då och då till en gemensam duschning ;) Imorron kommer snickarna och flyttar golvbrunnen så äntligen känns det som det är på gång iallafall.. FINALLY!
Sen rensade jag lite blommor, naturligtvis med hjälp av Mulle..

         
Klipp här mamma..       Så duktig så, mitt hjärta..

Sen fick jag ett MMS uteifrån mitt vattenhål och kände att jag behövde åka ut där och få andas lite.. där känner jag lugn och ro.. brofästet.. gick en runda och lyssnade på musik.. funderade.. bestämde att jag lämnar alla minnen där, orkar inte tänka mer på allt.. hade en skitjobbig dag igår och va helt slut i huvet när jag kom hem imorse.. lämnar minnen, flashbacks och allt piss som har hänt där ute vid fyren..den personen som jag saknar så in i helvete finns ändå inte just nu så egentligen finns det inget att fundera över.. men tyvärr är man ju en sån som funderar.. allting i livet hade varit mycket lättare om man inte funderat så in i helvete på allt..

                    
Skönt väder..                  Längst därute har jag    Michelingumma
                                      fått en överrasknings-
                                      picknick en gång =)

         
Fyren..                              Myspys..

Sen tog jag tag i telefonmöget och började rensa där också, den har klagat i snart 2 veckor på att minnet börjar ta slut.. nu har jag bara 156 sparade meddelanden, innan hade jag 210 så jag fick bort den del iallafall.. mest en massa inspelade videor jag fått skickat till mig som tog stor plats som fan.. jag har ju fått för mig att jag måste spara en del sms jag får, fråga mig inte varför men kan va för att jag har så dåligt minne så jag sparar för att komma ihåg en liten del av mitt liv iallafall =) sen har jag lagt över alla mina bilder som jag tagit med mobilen till datorn också.. där var väl typ en 70 bilder, tog en jävla tid kan jag berätta... *snark* Så det kommer nog lite sånna random-MMS bilder från mobilen här också, där är en del konstiga bilder =)

Här är en tex, på mina luffarprickar på foten, kommer inte ihåg varför jag skickade det MMSet men fotot fanns kvar iallafall =) :



Det var min dag, nu ska jag lägga mig på soffan och dregla över Gunvald, mmmmuummmms =)

Kyss

Sol ute
Sol inne
Sol i hjärta
Sol i sinne

Kommentarer
Postat av: Annika

du skicka dom till mig för jag var så okunnig =)

2009-02-08 @ 21:42:23
Postat av: Anonym

Just det! Du visste inte va luffarprickar var, där har vi det! jag säger ju att jag har sjukt dåligt minne! =D

2009-02-08 @ 21:43:59

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0