Dagens händelser..

1. Jääättefint väder i Svedalahoulla!

2. Konversation mellan mig och tekniker:

T: Kan du beställa ny kabel chefen?    (okej, det sista la jag själv till =)
K: Ja, men det står väl en massa på gården?
T: Eh, näe, inte sån vi behöver.. *avvaktande*
K: Nähä, så om jag går ut o kollar så är där ingen?
T: Nä, men vi har kollat!
*Jag går ut med 2 st i släptåg och pekar på första bästa kabeltrumma*
K: Denna då? Det är ju sån ni behöver?
T: Ja, men den trumman är så stor och jobbig.. och så är den så tung..

*suck*

3. Lillharpan tror att hon är en mycket viktig person... *vikermigdubbelavskratt*

4. Jag har varit ute på äventyr.. hihi =)

5. Jag har suttit och solat en stund.. döööööööeesköööeeeent!

6. Jag har beställt ny parfym och väntar spänt på hur den kommer att lukta eftersom det är Pivisen som säger att den är god och jag själv inte provat den..

Eh, ja, det var en sammanfattning av dagen än så länge.. imorron ska jag till frissan, finally!!

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0