Dagens..

.. väder: Snö, snö och åter snö.. snöar som aldrig förr!

.. radio: Min f.d tekniker Ole var på P4 idag, han hade fått upp en orm i toan! (Dont worry girls, han bor i Landskrona)

.. önskan: gratisversion av Photoshop beställt från en annan tekniker, snart jävlar ska jag nog själv kunna fixa bloggen! Wihhooo =)

.. rättegång: Piratebay-grundarna är uppe i rättegång igen, jag hejar i tystnad på att det blir ett friande så vi alla kan fortsätta fildela.. *hejaheja*

.. händelse: Jag ska tydligen tolka ikväll. Om ni undrar vad detta betyder så ska jag åka pulka bakom kungen, jag är lite avigt inställt då varenda ben i kroppen skriker att man inte ska befinna sig bakom en häst men men.. man lever bara en gång..

.. Britt: "Leheten håller på att slå ut på mig idag, jag har fått en finne under näsan!" (Att vara Le betyder på skånska att man är taskig eller dum) Vilket betyder att jag måste vara världens snällaste, eftersom jag inte har en enda finne! =) (jag har ju hört ett par gånger att jag är ond men det kan ju inte stämma då, helt enkelt)

.. miss: jag och Britt försökte förklara för besökare från Manpower vad vi sysslar med.. Folket hade aldrig jobbat med tele och visste knappt vad en telefon var... helt meningslöst..

Snart hemgång! Finally... 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

nu går du hem, nu börjar jag...

ingen svampbob tröja än...

2009-02-16 @ 15:57:16
Postat av: Grannen ovan

haha jaså? här kommer sanningar fram ;) M) vem av dom är det du menar förresten?? haha (känner inte till d smeknamnet på någon av dom)

2009-02-16 @ 19:35:01
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0