Dunk dunk dunk..



When I look into your eyes
I could love you ´til forever

Jaha... då sitter jag här på min 27:e födelsedag och väntar på att frukosten ska anlända.. fick ingen sovmorgon heller eftersom far min ringde på dörren vid kvart i nio... *snark*

Tja, medans jag väntar kan jag väl lika bra lägga in lite bilder från förra lördagen..

              
Visst ser jag oskyldig ut?             Röde ser mest.. jordgubbsblond ut XD
Hihi

              
My one and only love                    MiniJ (han är kortare än mig därav mini =)

              
Vi löste världsfreden flera            Aaaluma, heeemlösas tidning *asg*
gånger om, även botemedel
mot AIDS var på tapeten.

Ikväll blir det utgång igen, börjar med litta melodifestival hemma hos Lillharpan så får vi väl se var vi hamnar sen, men eftersom idag är den enda dag jag får bestämma över alla så vet också alla vart dom kommer bli tvingade att gå... Harrys! Wiiiihooooo =)

Nu är det frukost..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Tegen

Hoppas ni haft det kul på Harran utan mig, slut partaijat för mig tills den 4e april tyvär, men ni klarar det säkert kanon fint utan mr super toppad hi hi....

kram

2009-02-08 @ 00:30:34
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0