Ett jävla hallå

Det blev ett jäkla hallå precis här inne... hade en kund på besök och precis när han gick förbi min dörr fick jag ett sms.. och min sms-signal är ju ett högt MJAUUUUU (som för övrigt jag hittade FÖRST men är en hel del som snott den av mig!)... Kunden började hålla både för näsa och mun och kutade ut ur lokalen.. Dansbandskungen tittade konstigt på honom och följde efter ut.. efter ett par minuter kom dom in igen och tydligen var då denna killen så allergisk mot katter att han inte kunde vistas i samma rum för då fick han andningsbesvär.. men kan ni se synen jag fick när världens kosymnisse går förbi dörrhålet och sen bara gör en totalvändning och kutar ut? *asg*

Nu är det hemgång!

Kyss!

Bland rövare är den tyste en medbrottsling

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0