Fosterställning

Livet blir aldrig som man vill.. eller tror.. det tar svängar som man inte hinner följa med på.. 360 grader ibland.. som man blir snurrig efter och undrar vad fan det var som hände..

Jag accepterar.. fastän jag inte vill.. fastän hjärtat skriker att jag ska fortsätta kämpa.. men jag orkar inte.. som vanligt gäller det att köpa ett par större skor att bara trycka ner allting i, trycka ner allting man känner, allting man vill känna, allting man trodde man skulle få känna.. och än en gång är det Lisa som spelas i högtalarna..



Allt jag behöver nu är tid, tid att komma över dig,
tid att samla ihop, det som finns kvar av mig
Och allt jag behöver nu, är lugn och ro
Att hitta en plats nånstans
Där jag kan sätta ett frö, som kan få gro

Det var riktigt längesen jag kunde säga så till någon som jag sa ikväll, så ta det på allvar, jag menar det.. ända nereifrån tårna.. ända inneifrån hjärtats mest gömda vrå..

Kyss

Kommentarer
Postat av: grannen ovan

Nej, kär vill jag inte påstå..gått över för längesen..haha :P Men har också träffat den personen och även här är det såklart komplicerat.. Så försöker lägga det bakom mig, men gör ju sig ¨påmint då o då....:/

2009-02-04 @ 18:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0