Freitag jawohl!

Fick ett sms igårkväll där min blogg berömdes.. jag är lite sådär halvrädd att nya folk jag lär känna hittar in här... alltså förmodligen fattar dom från början att jag inte är som alla andra men man behöver ju inte bränna alla sina broar meddetsamma.. men det är alltid kul att få beröm =) Snart har jag varit igång med bloggandet nästan ett år.. eller ja.. i Maj firar vi ett år tillsammans så det är en stund kvar.. tror nog vi får ha lite tårtkalas när det är dags! Mulle och jag får nog allt dela på en Budapest-tårta tror jag, muuumss =)

Ikväll blir det att åka upp i stan och sätta oss på Fagans, leta upp broren och J med dom rosa byxorna där.. Näääeee J! INTE sjukt sexigt! =D Så nu ska jag och min roomie bara kasta i oss lite mat och göra oss litta småfräscha sen bär det iväg! Gun har varnat för att hon känner sig busig ikväll så man vet aldrig vad som händer =) Men filmkameran är med som vanligt! 

Dessutom bara fortsätter det att snöa och snöa och snöa så det kan ju inte bli några high heels idag... grrr..

Puss po eer!


Kommentarer
Postat av: Tuffe uffe

JO!!! Sjukt sexigt

2009-02-21 @ 16:47:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0