Gunvald-söndag

Gunvald.. Gunvald.. Gunvald.. En söndag utan Gunvald är ingen riktig söndag.. *dregel*

Ikväll har jag ätit marängsviss...mmmm.. med mycket grädde.. så fet jag ska bli.. Gun kanske ska bli min feeder? Ja, här får man ju middag varje kväll till skillnad från hemma i palatset. Mulle vägrar laga mat till mig och han är bara krävande efter mys, skinka och oliver.. kisemisen.. jag erkänner att han är lite bortskämd och att han får lov att sitta brevid mig när jag äter men han är ju så söt.. bebisen.. jag vet att Gun också tycker om honom.. egentligen..

Blev Harrys igår.. och sen pratar vi inte mer om den kvällen.. haha.. trött är jag idag iallafall... ZZZZzzz.. Fick ju till och med med oss Limhamn ut igår.. helt otroligt.. trodde hon hade växt fast i barnvagnen... haha, men det var skoj  =) Pratade med Yoda som hade en ganska så craijsy kväll igår också.. jag har endast bilden framför mig när Y och Norsken ska stötta varandra och slår vurpor ut till taxin, fan vad jag hade garvat om jag sett det.. haha!

Nähäe... jag tänkte bjuda på en sång såhär en söndagkväll men det tar en jävla tid att ladda upp... får komma imorron istället...



Girlzen.. förutom Blondie som är kameraskygg.. Det var så jävla kallt hemma hos snåle-HH så därav filten!

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0