Heroes are forever, but they all die young..

Jahapp, nu är klockan 9.. inte ett piss på tv.. Dr House, nej tack... Min man är transvestit.. Neeej tack.. Pimp my Ride.. Neeeeej tack... tror jag ska gå och lägga mig och läsa istället..
Lägger in en låt som min vän Polski har gjort.. som jag tycker är shitnajs.. det är han som sjunger.. du e så duktig så polski, du kommer säkert se att jag har lagt in länken =)



Heroes are forever.. but they all die young.. så sant som det är sagt..

Har iallafall haft nöjet att se andra halvan av Tusenbröder filmen ikväll... riktigt bra är den.. fällde en tår i slutet.. Hoffa är ju som allra hetast i filmen.. Grrrr...

Nä.. men så att eeee.. eftersom jag inte har nåt intressant att skriva så ska jag hålla flabben istället..

Kyss

Det som göms i snö kommer fram i tö

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0