Heroesnight

Sitter hemma hos Norksen och väntar på att maten ska bli klar... han tror han är häftig i sina nya Evisu jeeeeeens.. Rooooolf... =)

Idag har jag och Yoda varit o lämnat blod, eller jag fick lämna iallafall... Yodas blod va inte lika fint som mitt så hennes ville dom inte ha än =) Oskyddat sex kallas det.. fast.. hmm... det har ju jag också haft.. men med rätt person så då gjorde det inte så mycket =) Sen har vi faktiskt hunnit med att hämta en toastol och min handdukstork.. var hemma och kollade på kaklet, fan vad snyggt det kommer att bli när det blir klart... fiiiiiint =)

Imorron fyller lillharpen år.. gammal som gatan blir hon.. jävla harpejävel, blivit av med sin 358:e mobil i ordningen... skärp dig! haha!

Nu ska vi äta korvstroganoff

Kysss

Kommentarer
Postat av: lillharpan

den bleeeeeeeeeeeeev faktiskt stuleeeeeeeeeen! :( hahaha

2009-02-26 @ 16:03:57

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0