Home alone

Ensam hemma, funderade på att gå en sväng men neeh.. inte idag.. det är fan måndag idag.. då får man lov att ligga på soffan och bara jäsa..

Såg precis på gamla repriser på Greys Anatomy.. dom pratade en massa om ansvar.. usch.. jag känner att detta kommer att bli djupt så håll i er.. fick ju en kommentar i lördags om att jag var så djup på min blogg, herregud.. själv tycker jag att jag är lika djup som en vattenpöl.. fast personen som sa det förstår var det djupa kommer ifrån och varför.. men anyways.. ansvar.. när man växte upp så slapp man ju allt sånt... ansvars-skit... inga jävla räkningar att betala.. ingen bil som skulle besiktigas *blink*.. inget jobb att behöva gå upp till varje morgon.. (fanns ju en skola men där va man ju inte alltför ofta).. helt ansvarslös.. fan vad skönt det var..  ibland kan jag avundas dom människorna som fortfarande är ansvarslösa.. bara litar på alla andra att det ska lösa sig liksom.. lever på samhället.. fast vid närmre eftertanke.. nä.. lowlifes och white trash är nog inget man vill eftersträva.. dom kan hålla sig i sin egen håla *iiiackk*


Fast just nu känner jag mig ganska ansvarslös.. när dom flesta räkningarna går på autogiro och man sitter hemma hos Gun och får lagad mat på bordet när man kommer hem så känns det inte som man har så mycket att ta ansvar för.. mest jobbet man ska gå upp till varje dag.. fast jag gillar mitt jobb, jag gillar inte att gå upp så jävla tidigt varje morgon bara.. sovmorgon då och då hade ju varit pricken över i =) just det, jag skulle ju beskriva vad jag jobbar med.. jag ska ta och göra det en dag.. nån dag.. 

Det känns som jag är ganska harmonisk just nu vid närmre eftertanke.. berg- och dalbanan börjar plana ut och jag mår bättre än på länge.. livet är najs för en gångs skull =)

Nu kom roomien hem, gotta go!

Kysss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0