Ilsken och irriterad

Jag blir ilsken och irriterad på...

..när grannen börjar borra klockan 9 en söndagmorgon när jag somnade vid 5.

..Mulle när han ska springa runt benen så man snubblar och faller handlöst ner på köksgolvet en söndagmorgon klockan halv tio när jag sovit 4 timmar.

..när folk inte svarar på sms fastän jag vet att dom fått och sett det, det är nog det mest irriterande som finns (förutom då att göra ett köp i Gin Rummie och få dåliga kort)

 ..att jag blir ilsken och irriterad på att folk inte svarar på sms eftersom jag gör exakt likadant

..att folk ringer och berättar en söndagmorgon att dom haft bra sex och jag själv inte haft det.

..att man måste bli äldre.

..att det är iskallt i mitt sovrum.

..att jag knappt har ett enda bra foto från min födelsedag, bevis kommer senare

..att jag inte kan räkna ut hur DC++ fungerar.

..att jag känner mig som en blond bimbo för att jag inte kan räkna ut hur DC++ fungerar, OOHHHHH!

..att folk ringer när jag precis somnat.. på mobilen.. som det ändå inte går att prata i här hemma..

..att jag inte har nån jävla täckning på mobilen i denna bunkern.

..att jag inte kan hitta "Brittas Fitta" som ringsignal.

..att det inte finns några nya inlägg på min blogg, tills jag kommer på att det är jag själv som måste skriva dom..

..när röda veckan är på intågande... *GGGRRRRR*


Kommentarer
Postat av: grannen ovan

haha jaaa bo-inge nicklas o håkan...känner du dom me?? haha ja malmö e ALLT för litet =P



Låter inte som en kul dag idag? Hoppas din dag/kväll va bättre igår =) Åldernsnojja hör ju till..ska fylla 25 detta året o jag har nojja bara för det =P hehe illa

Hoppas din dag snart blir bättre...ler

2009-02-08 @ 15:10:51
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0