Kattanten..

Där är en kille i trappan sidanom mig som har en hund, typ nån form av rottweiler blandning.. killen kanske är runt 45.. är helt ensam med sin hund alltid och jag tror han är ute med den minst 5 gånger varje kväll.. han älskar verkligen sin hund.. han pratar med den hela tiden, och svarar sig själv.. alltså precis som om den svarar honom.. jag upptäckte honom första gången i somras när jag satt i trädgården och rökte.. jag tänkte "vafan är det för jävla idiot, går o snackar med sig själv" men nu på senare tid har jag förstått att han inte alls pratar med sig själv, han pratar med sin hund.. och det är hans allt verkligen, hans allra bästa vän i världen.. kan nästan bli lite tårögd när jag tänker på honom.. hunden heter Stina och jag tror att hon har det jävligt bra.. 

Det är nog så jag kommer att bli, fast med mina katter.. jag kommer bo i ett hus ute i kvarnby nånstans.. jag och mina 15 katter..

Kewlt





Kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det väljer du på youtube. När du trycker anpassa (där det står bädda in) så kommer det upp lite olika val =)

Annars e d inte mkt jag förstår på denna bloggen, haha d e helt sjukt.. ha d fint!

2009-02-19 @ 21:58:10
URL: http://aggorslife.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0