Kissssig

Äntligen har toaletten börjat rivas ordentligt.. nu står min toa ute i trädgården..

         
Kissa?                            Blååeeest

Men nu känns det som det händer nåt iallafall.. imorron kommer snickaren och flyter golvet, sen ska det väl stå ett par dagar och sen på tisdag så kommer rörläggaren igen och fixar rören ordentligt.. wwiiiiii så skönt det ska bli med en dusch man inte behöver vrida armen av sig på för att kunna stänga... och som alla skruvar inte ramlar av ifrån när man ska öppna den igen.. *suck*
Men iallafall, Gun, jag kanske tar det där erbjudandet.. eller ja.. jag bjöd ju in mig själv egentligen... till att bo i ditt palats.. känns ohållbart det här med kisseriet i källaren.. nu när jag vet att jag inte ska kissa så blir jag ju bara kissnödig hela tiden.. skitjobbigt.. vi får fundera på det på söndag när vi kommer hem.. mulle kommer ju säkert vilja stanna i hemmets trygga vrå efter en helg hos lillharpan och den onda vita katten =)

Ryggläge

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0