Midsommarbarn

Februari och Mars är midsommarbarnens månader... det är vi som blev tillverkade vid midsommar som fyller år då.. typ ungefär hälften av alla mina vänner.. dom säger ju att en riktig svensk midsommar är det när det regnar.. och ja då har väl folk inte haft något bättre för sig hemma i stugorna än att producera barn..
såhär ser min almanacka för februari ut:
7: jag blev 20-something..+ FEST 8: TT fyller gammal.. 11: Blondie fyller kärring.. 13-15: Spahelg + FEST 17: HH fyller kärring.. 18: Jeppa fyller gubbe.. 21: FEST + FEST.. 23: tekniker fyller år.. 26: Lillharpan fyller fortfarande ung.. 28: FEST..  
Mars är inte bättre:
13: Y fyller också ung.. 14: FEST.. 18: Kusinen fyller äldre än jag =).. 19: Jugge fyller gubbe.. 21: FEST.. 22: Yoda fyller jämnt.. 24: Tvillingmamman blir gammal.. 28: FEST+FEST

Däremellan ska jag förhoppningsvis hinna med en helg i Norrland, få färdigt min toalett, försöka klämma in lite quality time med J.. Lillharpan, Yoda och Norsken.. tvillingmamman, Gun o Pivisen, min familj och Mulle och ja just det.. köpa presenter till delar av högen också... =/ Känner att dygnets timmar hade behövt vara fler..

Ikväll blir det McD med min nya roomie... mumsfilibabba...

Kyss

Att finnas till är inte samma sak som att leva.

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0