Nöjd?

Nöjd.. innan jag börjar vill jag att alla ska komma ihåg att det är en morgon, det är innan frukost, jag har röda veckan och jag har världens huvudvärk...

Jag HATAR ordet Nöjd.. det är så jävla typiskt svenskt, "nöj dig med det lilla"... aldrig.. jag tänker aldrig nöja mig.. mest för att jag inte vill va nån jävla medelsvensson som nöjer sig när han får ställa sig sist i kön, fastän det är en massa folk som tränger sig..  jag är såifall den som tränger mig för att jag inte orkar stå i kö, mest för att irritera varenda jävla medelsvensson i den förbannade kön.. Så att överhuvudtaget skriva i en kommentar till mig att jag ska "va nöjd med det" gör mig fruktansvärt irriterad och ilsken (om jag nu kan bli mer irriterad och ilsken än vad jag redan är en sån här dag). Det måste finnas passion i alla skeden i livet, med det man arbetar med, med den man älskar, men dom man umgås med mm.. när passionen svalnar är det dags att röra sig vidare, varför ska man nöja sig med det lilla när det förmodligen finns nåt som är mycket mer spännande?

Vad vore livet om man var nöjd? Att inte sträva efter nånting? *örk*

Nu är klockan 9 och äntligen frukost

Kyss

Dina mest missnöjda kunder är din största källa till förbättning - Bill Gates


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0